Czego pragną klienci…
Hurtownie srebrnej biżuterii i półfabrykatów nie mogą narzekać na brak klientów. Właściciele sklepów jubilerskich bardzo chętnie korzystają z ich usług i kupują oferowane produkty. Jednak hurtownie nie mogą liczyć, że każdy produkt, jaki będą miały w swoim asortymencie, znajdzie odbiorców. Właściciele hurtowni muszą dbać, aby w ich ofercie nie zabrakło nowości i biżuterii, która cieszy się największym zainteresowaniem.Hurtownie na stałe współpracują z producentami, których obowiązkiem jest śledzić najnowsze wzory i dbać, aby wytworzona przez nich biżuteria przypadła do gustu odbiorcom. - Na stałe współpracujemy z dwiema firmami zajmującymi się produkcją biżuterii - mówi Adam Karolczak, właściciel hurtowni ze srebrną biżuterią. - O wyborze producenta zdecydowały kontakty z projektantami biżuterii. Nie chciałem, żeby w mojej hurtowni była tylko biżuteria seryjna. Zależy mi na oryginalności - kontynuuje. Bardzo często o wyborze odpowiedniej hurtowni biżuterii decyduje oryginalność oferowanych produktów. - Wszędzie można kupić srebrny łańcuszek czy krzyżyk, jednak właściciele sklepów jubilerskich coraz częściej chcą znaleźć w hurtowni nieco [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Prenumerata POLSKIEGO JUBILERA to:
Prenumeratę możesz zamówić:
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Polskiego Jubilera skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
|
Wiktoria Wilk