Stoisko marzeń

pj_2009_06-3.jpg
Od dawna wiadomo, że bezpośredni kontakt z klientem jest istotą nowoczesnego biznesu. Najłatwiej relacje biznesowe nawiązać na targach, które stały się miejscem osobistego spotkania z kontrahentami.


Zanim jednak podejmiemy decyzję o uczestnictwie w targach, należy przygotować strategię marketingową i dokładnie określić cele, jakie zamierzamy na nich osiągnąć. Sama bowiem obecność nie zawsze musi przynieść oczekiwane rezultaty. Szczególną uwagę należy przywiązywać do stoiska, które podczas paru targowych dni będzie wizytówką naszej firmy i będzie decydowało o dalszych stosunkach z obecnymi i potencjalnymi klientami.


Stoisko przede wszystkim

Przygotowując się do targów jubilerskich, należy zaplanować wygląd stoiska tak, aby sprzyjało realizacji zamierzonych celów. Stoisko powinno być oryginalne i przyciągać uwagę klienta, który zamierza nawiązać na targach kontakty handlowe. Nie można pozwolić sobie na zbudowanie w oczach potencjalnych klientów wrażenia, że nasza firma nie ma pomysłu i nie stać jej na odpowiednie zaaranżowanie wnętrza targowego.


Oczywiście najprostszym i najtańszym sposobem uczestnictwa w targach jubilerskich jest stoisko w zabudowie standardowej, które można wykupić w pakiecie wraz z powierzchnią wystawienniczą. Jednak takie rozwiązanie poza oczywistą zaletą, jaką jest cena, ma także poważne wady - brak zabezpieczenia dla naszej biżuterii i ograniczone możliwości aranżacji. Decydując się na taką formę uczestnictwa w targach, musimy wykazać się dużą pomysłowością, aby przekonać do nas potencjalnych kupujących i zostać zauważonymi wśród sąsiadów, którzy mogą mieć oryginalną zabudowę.


Nasze powodzenie na targach będzie zależało od odpowiedniego przygotowania stoiska dla potencjalnych klientów. W tym celu można wykorzystać np. filcowaną wełnę i porobić z niej wielkie kolczyki i naszyjniki, które będą elementem naszej dekoracji i uzupełnieniem oferty. Można także zdecydować się na umieszczenie na ściankach stoiska oryginalnej grafiki, która spowoduje, że nasze stoisko będzie wyróżniać się na tle konkurencji.


Przenośne stoisko

Właściciele firm jubilerskich oraz produ [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Dostęp dla prenumeratorów

Polskiego Jubilera

Użytkownik:
Hasło:
Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata POLSKIEGO JUBILERA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania dwumiesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.polskijubiler.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.polskijubiler.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Polskiego Jubilera skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl

Marta Andrzejczak