Szybkie zakupy dostawa gratis
Prognozy rynkowe pokazują, że w 2015 roku wartość transakcji dokonanych w sieci znacznie przekroczy wartość transakcji w galeriach handlowych. Świątecznych zakupów, ale nie tylko, klienci będą dokonywali w tym roku, i co ważniejsze także w przyszłości, w internecie.Kupowane są już wszelkiego rodzaju towary, nie tylko odzież czy kosmetyki, ale także produkty spożywcze czy biżuteria. Jeszcze do niedawna branża jubilerska była, po branży cukierniczej, najmniej skomputeryzowaną gałęzią handlu. Od kilku lat mamy do czynienia z odwróceniem tego trendu, jak grzyby po deszczu w internecie pojawiają się nowe platformy oferujące biżuterię – modową, klasyczną i autorską. A klienci chętnie korzystają z ich oferty.
Wygoda i możliwość porównania oferty
Jak wynika z badań, Polacy przekonali się do zakupów dokonywanych przez internet z dwóch powodów. Jednym z nich jest brak czasu, drugim możliwość zapoznania się z różnorodną ofertą i porównanie cen. Należy pamiętać, że Polacy najczęściej szukają w sieci okazji. Zależy im na zakupie pełnowartościowego produktu w znacznie niższej cenie. Często także wykorzystują internet jako narzędzie do zapoznania się z ofertą, możliwość wybrania najciekawszych modeli biżuterii i kupienia ich w tradycyjnych sklepie. Właściciele salonów jubilerskich, a przede wszystkim twórcy biżuterii, są zmuszeni do wykorzystywania internetu w swojej pracy. Mają bowiem możliwość zaprezentowania swojej oferty nie tylko na polskim rynku jubilerskim, ale przede wszystkim za granicą, zyskując tym samym nowe możliwości sprzedaży swoich produktów. W internecie nie ma granic, a promowanie się w obcojęzycznej wersji wyszukiwarki wymaga tylko wpisania tekstu reklamowego i słów kluczowych w j [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Prenumerata POLSKIEGO JUBILERA to:
Prenumeratę możesz zamówić:
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Polskiego Jubilera skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
|
Wiktoria Wilk