Salon jubilerski kontra galeria

Sklepy jubilerskie nie powinny jednak martwić się o to, że stracą swoich klientów, ponieważ galerie artystyczne kierują swoją ofertę do nieco innej grupy docelowej. Galerie w swoich podwojach oferują biżuterię artystyczną, ale także możliwość spędzenia wolnego czasu wśród pięknych przedmiotów. Sklepy natomiast nastawione są na sprzedaż swoich produktów klientowi, który bardzo dobrze wie, czego potrzebuje, i odwiedza jubilera, żeby dokonać zakupu, a nie spędzić u niego trochę czasu.
Przestrzeń galerii
Na Zachodzie galerie artystyczne cieszą się coraz większym zainteresowaniem. Poza biżuterią oferują klientom obrazy, ręcznie robione sprzęty gospodarstwa domowego, ceramikę czy kolekcje oryginalnych ubrań. W ich wnętrzach zazwyczaj można napić się kawy, zjeść ciastko i porozmawiać z przyjaciółmi.
Galerie organizują różnego rodzaju wernisaże i spotkania z artystami. Oczywiście, można w nich także kupić prezentowaną biżuterię, jednak poza samym przedmiotem kupuje się historię w nim zamkniętą. Ostatnio także w Polsce coraz częściej pojawiają się galerie, które wyrażają gotowość zaproponowania klientom oferty znacznie przekraczającej przedmioty, które sprzedają. Polskie galerie artystyczne są zazwyczaj połączeniem butiku, showroomu i galerii sztuki. Każdy poszukujący niecodziennego klimatu znajdzie w nich coś dla siebi [...]

Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Prenumerata POLSKIEGO JUBILERA to:
Prenumeratę możesz zamówić:
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Polskiego Jubilera skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
|
Marta Andrzejczak