Wakacyjna sprzedaż

pj_2009_06-52.jpgSprzedaż biżuterii, podobnie jak innych produktów luksusowych, ma charakter sezonowy. W czasie urlopowym do sklepów jubilerskich zagląda znacznie mniej klientów niż normalnie. Warto jednak byłoby zmienić panujący trend i zaproponować konsumentom ciekawy asortyment, który spowodowałby ożywienie w sklepie podczas letnich upałów.


Klienci salonów jubilerskich zazwyczaj wstrzymują się z zakupami do jesieni, ponieważ mają wrażenie, że sklepy oferują wtedy inny asortyment, w znacznie niższych cenach. Część osób czeka na nowe kolekcje biżuterii, inni wolą wstrzymać się z zakupami i poczekać na jesienne wyprzedaże.


Lepsza obsługa podczas wakacji

W czasie wakacji klienci salonów jubilerskich mogą liczyć na szybszą obsługę, ponieważ w sklepach pojawia się znacznie mniej osób niż w ciągu całego roku. Można byłoby wykorzystać ten fakt i uczynić z niego atut naszego sklepu. Przyjęło się, że w okresie urlopowym jubilerzy nie prowadzą żadnych kampanii marketingowych, które zachęciłyby potencjalnych klientów do zakupów. Jednak nie należy zapominać, że działania marketingowe stają się szczególnie istotne właśnie podczas tak zwanych sezonów ogórkowych. Konsumenci powinni być kuszeni promocjami, konkursami z nagrodami czy też niższymi cenami. Jednak wśród właścicieli sklepów jubilerskich daje się usłyszeć opinie, że działania marketingowe w czasie wakacji są bezskuteczne i nie zamierzają ich podejmować. Warto jednak zauważyć, że dwa letnie miesiące rządzą się swoimi prawami i należy odpowiednio zmodyfikować strategie promocyjne, aby były one korzystne zarów [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Dostęp dla prenumeratorów

Polskiego Jubilera

Użytkownik:
Hasło:
Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata POLSKIEGO JUBILERA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania dwumiesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.polskijubiler.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.polskijubiler.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Polskiego Jubilera skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl

Wiktoria Wilk