Biżuteria jako dodatek
Przez niektórych Polaków biżuteria zaczyna być traktowana jako samodzielne dzieło sztuki złotniczej, jednak znacznie częściej klienci salonów jubilerskich postrzegają ją jako dodatek do swoich stylizacji. Dlatego też zmieniają się ich oczekiwania względem sprzedawców biżuterii.Polacy, przychodząc do salonu jubilerskiego, chcą zostać obsłużeni w profesjonalny sposób, czyli poza wiedzą na temat oferowanego produktu chcą otrzymać informację, jak dany rodzaj biżuterii eksponować. Klienci wybierają salony czy galerie z biżuterią, w których sprzedawcy są jednocześnie stylistami modowymi.
Dobór biżuterii
Specjaliści podkreślają, że sprzedając biżuterię nie można ograniczyć się jedynie do zaprezentowania klientowi estetycznych walorów biżuterii oraz poinformować, z jakich materiałów została ona wykonana, trzeba stać się doradcą i znawcą mody, aby odpowiedzieć na oczekiwania Polaków. Indywidualne podejście do klienta i fachowa porada sprawiają, że klienci chętniej decydują się na zakupy. Sprzedawcy biżuterii muszą dobrze zarówno poruszać się na rynku mody jubilerskiej, jak i znać panujące w danym sezonie trendy odzieżowe. Oferując biżuterię należy ukazać jej zalety warsztatowe, ale także wskazać możliwości jej noszenia i łączenia z ubraniami. Tylko wówczas m [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Prenumerata POLSKIEGO JUBILERA to:
Prenumeratę możesz zamówić:
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Polskiego Jubilera skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
|