Moda na znak firmowy
Rynek biżuterii nazywanej powszechnie modową uległ ujednoliceniu. Niemal w każdym butiku z tym rodzajem biżuterii możemy znaleźć identyczne komplety ozdób. Moda wymusza na twórcach dostosowanie się do wymagań klientów i przygotowanie oferty, która spotka się z zainteresowaniem.Biżuterię modową sprzedaje w dużej mierze marka. Logo firmy umieszczone na ozdobie sprawia, że jest ona pożądana przez Polaków.
Sezonowość kolekcji
Kolekcje biżuterii modowej zmieniają się z sezonu na sezon. W butikach biżuteryjnych na terenie całej Europy możemy znaleźć te same kolekcje biżuterii modowej. Wraz z pojawieniem się nowego trendu w modzie odzieżowej, pojawiają się ozdoby pełniące funkcję sezonowego must have. Klienci chętnie decydują się na ich zakup, gdyż jest to stosunkowo tani sposób, aby dostosować swoją garderobę do panujących w danym sezonie tendencji. Ozdoby stają się dodatkiem modowym i zaczynają w ten sposób funkcjonować. – Kolekcje biżuterii pojawiające się na polskim rynku jubilerskim są tymi samymi kolekcjami, które wprowadzane są do salonów odzieżowych w całej Europie – mówi Wiktor Porzęcicki, eksporter biżuterii. – Unifikacja biżuterii stała się faktem – dodaje. Firmy odzieżowe zdominowały rynek biżuterii, to one narzucają trendy panujące na rynku jubilerskim. Podkreślenia wymaga fakt, że biżuteria oferowana jako dodatek do odzieży, wykonana jest z niskiej jakości materia [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Prenumerata POLSKIEGO JUBILERA to:
Prenumeratę możesz zamówić:
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Polskiego Jubilera skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
|
Karol Kulej