Dziecko u jubilera
Zmiany na rynku gospodarczym, globalizacja, a także wszechobecny konsumpcjonizm wymusiły przeobrażenie się rynku dziecięcego. Podkreślenia wymaga fakt, że zgodnie z definicją sformułowanie „rynek dziecięcy” odnosi się do konsumentów w wieku od roku do 18 lat.Z badań wynika, że w Polsce 49 proc. dzieci otrzymuje kieszonkowe, a jego średnia wysokość to niecałe sto złotych miesięcznie. Należy zauważyć, że rynek dziecięcy stale się rozszerza, co z kolei prowadzi do sytuacji, że najmłodsi Polacy mają ogromne możliwości, aby wydać swoje pieniądze. Jednak jak pokazują badania ich decyzje podyktowane są głównie modą. Właściciele salonów jubilerskich nie powinni wobec powyższego lekceważyć młodych konsumentów. Muszą zaoferować im wyroby spełniające ich oczekiwania.
Moda i kreatywność
Najmłodsi Polacy w swoich decyzjach zakupowych przede wszystkim kierują się modą, chcąc upodobnić się do swoich rówieśników. Dlatego też pierwsze wizyty w salonach [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Prenumerata POLSKIEGO JUBILERA to:
Prenumeratę możesz zamówić:
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Polskiego Jubilera skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
|
Wiktoria Wilk