BOHOBOCO współtworzy wyjątkową linię biżuterii w kooperacji z BRIJU
Notowana na głównym rynku GPW jubilerska spółka kontynuuje współpracę ze znanymi osobistościami świata mody. W tym roku oprócz dalszej współpracy z Mariuszem Przybylskim BRIJU może pochwalić się nawiązaniem wyjątkowej kooperacji z duetem BOHOBOCO.Michał Gilbert Lach i Kamil Owczarek zaprojektowali kolekcję biżuterii opartej na matowym srebrze i niecodziennym kamieniu, jakim jest marmur. Kolekcja będzie dostępna w sieci sprzedaży BRIJU oraz w butikach BOHOBOCO pod wspólną marką BOHOBOCO X BRIJU. Do kolekcji zaprojektowane zostało również specjalne opakowanie, które dodatkowo dodadzą niecodziennego look’u biżuterii.
- „Współpraca z BRIJU była bardzo intensywna. Choć nie stawialiśmy pierwszych kroków w projektowaniu tego typu akcesoriów, dzięki partnerowi, który doskonale rozumie naszą estetykę, udało nam się stworzyć elegancką biżuterię będącą dopełnieniem ducha i filozofii marki. W efekcie udało nam się stworzyć ciekawe projekty, które mamy nadzieję trafią w gusta kobiet.” - opowiada duet BOHOBOCO.
BOHOBOCO to nowoczesny koncept modowy stworzony przez duet polskich projektantów Michała Gilberta Lach i Kamila Owczarka. Wiedza, wrażliwość estetyczna i talent sprawiają, że projekty z metką BOHOBOCO spotykają się z uznaniem szerokiego grona odbiorców.
- „BOHOBOCO to bez wątpienia jedni z najbardziej znanych i najlepszych projektantów na polskiej scenie modowej. Jesteśmy dumni, że udało nam się pozyskać do współpracy kolejną uznaną markę modową i tak wspaniałe osobowości. Nowa kolekcja zachwyca swoim wyglądem i jestem pewien, że zdobędzie uznanie wśród naszych Klientów” – powiedział Przemysław Piotrowski, Prezes BRIJU.
BRIJU jako jedyna z większych marek jubilerskich w Polsce posiada swój własny zakład produkcyjny. Spółka oferuje produkty najwyższej jakości korzystając z prawie 100 letniej tradycji jubilerskiej. Dzięki własnemu zakładowi możliwe jest szybkie i elastyczne reagowanie na zapotrzebowanie rynku oraz inicjatywy modowe jak współpraca z najlepszymi projektantami.
Biżuteria BOHOCOBO X BRIJU pojawiać się będzie w kampaniach sezonowych obu marek na jesień 2015 r. w prasie, internecie i telewizji. Spółka w drugiej połowie br. planuje przeprowadzić kampanię wizerunkową, aby zwiększyć znajomość marki wśród Konsumentów.