Biżuterię sprzedaje zdjęcie

Poszukując wymarzonej biżuterii klienci oglądają setki obiektów biżuteryjnych. Sprawdzają parametry, wagę, odcień czy wzór wymarzonego klejnotu. W tym celu nie wybierają się do tradycyjnych salonów jubilerskich, ale siedząc wygodnie przed monitorem komputera dokonują wyboru.

pws-2015-04a-23

Podstawowym narzędziem zatem, jakim powinien posługiwać się twórca biżuterii, nie jest bynajmniej szlifierka, ale przenośne studio fotograficzne.

Markę wyrabia zdjęcie

Osoby zamierzające kupić drogocenną biżuterię dogłębnie poznają rynek poprzez śledzenie specjalistycznych forów internetowych, zaglądając na modowe blogi, wymieniając się informacjami z użytkownikami portali społecznościowych. – Decyzja o zakupie biżuterii jest decyzją przemyślaną – mówi Marek Nowotnik, ekonomista. – Dzięki wymianie informacji potencjalni klienci salonów jubilerskich mają pełną wiedzę na temat produktu, który zamierzają kupić – dodaje. Jak podkreślają specjaliści, o wyborze danego rodzaju biżuterii decyduje przede wszystkim społeczność internetowa i opinie pojawiające się w sieci. – Niewielka grupa o [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Dostęp dla prenumeratorów

Polskiego Jubilera

Użytkownik:
Hasło:
Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata POLSKIEGO JUBILERA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania dwumiesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.polskijubiler.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.polskijubiler.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Polskiego Jubilera skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl

Karol Kulej