Błyszczący mężczyzna

Z danych opublikowanych przez amerykański miesięcznik branży jubilerskiej "National Jewelry" wynika, że 10 proc. zysków sklepów jubilerskich pochodzi ze sprzedaży męskich ozdób. W czasach światowej recesji nie można świadomie pozbawić się zysków ze sprzedaży biżuterii dla panów, dlatego warto zastanowić się nad wprowadzeniem jej do oferty sklepu i mieć nadzieję, że światowe trendy opanują także Polskę, która przestanie być konserwatywna, i na naszych ulicach pojawią się mężczyźni w naszyjnikach i ekscentrycznych pierścionkach.
Umiar przede wszystkim
Biżuteria nie jest przeznaczona tylko dla kobiet. A mężczyźni, którzy postanowili ją nosić, wcale nie są zniewieściali, jak uważa część społeczeństwa. Od zawsze bowiem mężczyźni nosili sygnety, łańcuchy czy brylantowe egrety na czapach. Pierwszą zasadą, jaka obowiązuje przy wyborze męskiej biżuterii, jest umiar. Mężczyzna, który chce uchodzić za eleganckiego, nie może bowiem wyglądać jak choinka i mieć na sobie zbyt wielu strojnych dodatków, które nadadzą mu chaotyczny wygląd. Męska biżuteria musi być stylowa i oryginalna. Nie może rzucać się w oczy, a jedynie delikatnie podkreślać elegancję ubioru. Mężczyźni przy wyborze kruszcu, z którego ma być wykonana biżuteria, preferują złoto oraz tytan. Często także poszukują wyrafinowanej formy biżuterii.
Oryginalna obrączka
Od wielu lat niekwestionowanym liderem męskiej biżuterii jest obrączka, którą posiadają i noszą niemal wszyscy żonaci mężczyźni w Polsce. W ostatnim czasie [...]

Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Prenumerata POLSKIEGO JUBILERA to:
Prenumeratę możesz zamówić:
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Polskiego Jubilera skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
|
Marta Andrzejczak