Klejnoty z szyfrem
Na brytyjskim rynku zapanowała nowa moda na spersonalizowaną biżuterię dla bogatych. Klientom salonów jubilerskich znudziły się już charmsy i zawieszki i skierowali swoje zainteresowanie ku klasycznej biżuterii w nowej aranżacji. Do łask klientów wróciły pierścionki inkrustowane kamieniami szlachetnymi, ale „ułożonymi” zgodnie z upodobaniem klientów.Modna stała się bowiem biżuteria akrostychu (acrostic jewelry). Pomysł na tworzenie biżuterii z kamieni szlachetnych, w których odczytujemy każdą pierwszą literę nazwy kamienia układającą się w „zaszyfrowany” przekaz, nie jest zjawiskiem nowym. Takie pierścionki ofiarowane były już w [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Prenumerata POLSKIEGO JUBILERA to:
Prenumeratę możesz zamówić:
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Polskiego Jubilera skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
|
Karol Kulej