Zapach luksusu
Biżuterię, podobnie jak inne produkty, można sprzedawać, posługując się zapachem, którego rozpylanie w sklepie wydłuża czas zakupów nawet o 16 proc. W zachodnich sklepach jubilerskich od dawna stosuje się aromarketing, a do Polski ta moda ma szansę dopiero dotrzećPowszechnie wiadomo, że zapachy pozostają w pamięci bardzo długo, a ich percepcja związana jest z procesem powstawania emocji. Badania niemieckiego uniwersytetu w Paderborn potwierdzają, że odpowiednio dobrana kompozycja zapachowa jest w stanie wpłynąć na wybór miejsca, w którym przebywamy dłużej, i do którego chętnie wracamy.
Warto pachnieć
W przypadku sklepów jubilerskich mówi się o dwóch płaszczyznach wykorzystania marketingu zapachowego. W pierwszym przypadku buduje się wiz [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Prenumerata POLSKIEGO JUBILERA to:
Prenumeratę możesz zamówić:
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Polskiego Jubilera skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
|