Wyróżnij się opakowaniem

Opakowanie, tak samo jak biżuteria w nim zamknięta, musi być stworzone w charakterystycznym dla firmy stylu. Klienci traktują pudełko jak ekskluzywny gadżet, który towarzyszy im znacznie dłużej niż tylko do momentu wręczenia biżuterii.

pj-2014-05-12

Niestety właściciele salonów jubilerskich zazwyczaj nie poświęcają należytej uwagi opakowaniu, które przekazują klientowi wraz z zakupionym przez niego produktem. W sklepach z biżuterią zazwyczaj stosuje się standardowe opakowania, które ani nie podkreślają walorów estetycznych biżuterii, ani nie prezentują marki salonu. Należy pamiętać, że opakowanie stanowi ostatni etap promocji i buduje wizerunek marki.

Budowanie marki

– Oryginalne pudełko na kosztowności to niezbędny dodatek w każdym salonie jubilerskim – mówi Marek Nowotnik, ekonomista. – Mimo że opakowanie biżuterii nie decyduje o wyborze, to trudno wyobrazić sobie salon, w którym biżuterię przekazuje się w woreczku foliowym – dodaje. Opakowanie powinno współgrać z rodzajem biżuterii, dla której jest przeznaczone, oraz wpisywać się w estetykę firmy. Należy pamiętać, że pudełko niejednokrotnie decyduje o sposobie postrzegania salonów jubilerskich przez klientów. Jak podkreślają specjaliści, budowanie wizerunku firmy w oczach klienta odbywa się wieloetapowo. Tworzenie identyfikacji wizualnej salonów wymaga od właścicieli wiele pracy i tu nie można zdać się na przypadek. Należy pamiętać, że wizerunek firmy musi być spójny i wykonany w pełni profesjonalnie. Dlatego tak ważne są wszelkiego rodzaju dodatki, które zaprojektowane zgodnie z estetyką firmy, tworzą jej historię i budują markę. Zamawiając opakowania na biżuterię należy przemyśleć nie tylko sposób ich wykonania, ale także materiał, z jakiego mają [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Dostęp dla prenumeratorów

Polskiego Jubilera

Użytkownik:
Hasło:
Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata POLSKIEGO JUBILERA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania dwumiesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.polskijubiler.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.polskijubiler.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Polskiego Jubilera skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl

Karol Kulej