Wyróżnij się opakowaniem
Opakowanie, tak samo jak biżuteria w nim zamknięta, musi być stworzone w charakterystycznym dla firmy stylu. Klienci traktują pudełko jak ekskluzywny gadżet, który towarzyszy im znacznie dłużej niż tylko do momentu wręczenia biżuterii.Niestety właściciele salonów jubilerskich zazwyczaj nie poświęcają należytej uwagi opakowaniu, które przekazują klientowi wraz z zakupionym przez niego produktem. W sklepach z biżuterią zazwyczaj stosuje się standardowe opakowania, które ani nie podkreślają walorów estetycznych biżuterii, ani nie prezentują marki salonu. Należy pamiętać, że opakowanie stanowi ostatni etap promocji i buduje wizerunek marki.
Budowanie marki
– Oryginalne pudełko na kosztowności to niezbędny dodatek w każdym salonie jubilerskim – mówi Marek Nowotnik, ekonomista. – Mimo że opakowanie biżuterii nie decyduje o wyborze, to trudno wyobrazić sobie salon, w którym biżuterię przekazuje się w woreczku foliowym – dodaje. Opakowanie powinno współgrać z rodzajem biżuterii, dla której jest przeznaczone, oraz wpisywać się w estetykę firmy. Należy pamiętać, że pudełko niejednokrotnie decyduje o sposobie postrzegania salonów jubilerskich przez klientów. Jak podkreślają specjaliści, budowanie wizerunku firmy w oczach klienta odbywa się wieloetapowo. Tworzenie identyfikacji wizualnej salonów wymaga od właścicieli wiele pracy i tu nie można zdać się na przypadek. Należy pamiętać, że wizerunek firmy musi być spójny i wykonany w pełni profesjonalnie. Dlatego tak ważne są wszelkiego rodzaju dodatki, które zaprojektowane zgodnie z estetyką firmy, tworzą jej historię i budują markę. Zamawiając opakowania na biżuterię należy przemyśleć nie tylko sposób ich wykonania, ale także materiał, z jakiego mają [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Prenumerata POLSKIEGO JUBILERA to:
Prenumeratę możesz zamówić:
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Polskiego Jubilera skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
|
Karol Kulej