Sukces mimo kryzysu

Pomimo kryzysu gospodarczego i względnie dobrego okresu świątecznego wystawcom udało się znaleźć wielu odbiorców dla swoich produktów. Jednak prawie wszyscy uczestnicy pytani o prognozy dotyczące roku 2009 byli ostrożnie optymistyczni. Podczas monachijskich targów, TNS Infratest przeprowadziło badanie, z którego wynika, że 33 proc. respondentów uważa, że obecna sytuacja ekonomiczna korzystnie wpłynie na rozwój branży, natomiast 56 proc. badanych widzi w kryzysie szansę na rozwój branży jubilerskiej i zegarmistrzowskiej w przyszłości.
Dobrze zainwestowane pieniądze
61 proc. badanych wystawców pozytywnie oceniło ekspozycję i kontrakty handlowe, jakie podpisali podczas targów. 92 proc. podobała się panująca ogólna atmosfera, a 90 proc. dobrze oceniło rozmieszczenie st [...]

Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Prenumerata POLSKIEGO JUBILERA to:
Prenumeratę możesz zamówić:
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Polskiego Jubilera skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
|
Wiktoria Wilk