Zegarki na czasie
Zegarek powinien być modny. To jedno z podstawowych kryteriów, jakie przyjmują klienci salonów zegarmistrzowskich w Polsce. Czasomierze, podobnie jak biżuteria, w ostatnim czasie stały się chętnie kupowanym akcesorium modowym, a nie przyrządem do wskazywania czasu.Modowe marki – Armani, Calvin Klein, Tommy Hilfiger czy Gucci – zdominowały rynek zegarmistrzowski. Polacy znacznie chętniej kupują zegarki sygnowane logo znanej firmy odzieżowej niż szwajcarskie czasomierze.
Przede wszystkim moda
Klienci salonów zegarmistrzowskich chętnie wybierają produkty modne. Zegarek stał się ozdobą, chętnie kupowanym gadżetem, który należy zmieniać wraz ze zmianami kolekcji na rynku odzieżowym. Rzadko który klient decyduje się obecnie na zakup zegarka na całe życie. – Czasy, kiedy zegarek kupowało się raz na całe życie, kiedy świadczył on o statusie społecznym posiadacza, powoli odchodzą do lamusa – mówi Marcjan Korolski, zegarmistrz i importer zegarków. – Dziś nawet najdroższe zegarki traktowane są jako modne gadżety, które trzeba wymieniać – dodaje. Sytuacja [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Prenumerata POLSKIEGO JUBILERA to:
Prenumeratę możesz zamówić:
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Polskiego Jubilera skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
|
Karol Kulej