Moda na biżuterię modową
Biżuteria modowa pojawiła się na masową skalę w Polsce stosunkowo niedawno i od razu podbiła serca Polek. Można kupić ją niemal wszędzie – na bazarkach, w salonach odzieżowych, butikach, a nawet sklepach spożywczych. Jej walory estetyczne oraz jakość wykonania znacznie różnią się między sobą, jednak można znaleźć dla niej wspólny mianownik – jest biżuterią wykonaną z tanich materiałów. Co bynajmniej nie oznacza, że jej cena jest niska.Biżuteria kostiumowa, modowa, śmieciowa – to tylko niektóre z nazw, którymi określa się ozdoby produkowane jako dodatek do stroju. Są one przeciwstawiane biżuterii klasycznej, czyli wykonanej z materiałów jubilerskich. Jednak mimo niepochlebnych opinii na ich temat nie tylko z roku na rok wzrasta wartość rynku, ale także pojawiają się na nim projektanci specjalizujący się w tworzeniu biżuterii modowej.
Modna nie znaczy tania
Biżuterię kostiumową wypromowały największe domy mody, których kreatorzy projektowali i nadal projektują kolekcje odzieżowe wraz z pasującymi do nich dodatkami. Ceny biżuterii sygnowanej logo znanej marki odzieżowej – Dior, Armani, Versace czy Louis Vuitton – niejednokrotnie przekraczają ceny biżuterii tradycyjnej. Marka biżuterii stoi c [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Prenumerata POLSKIEGO JUBILERA to:
Prenumeratę możesz zamówić:
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Polskiego Jubilera skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
|
Wiktoria Wilk