Diamenty najlepszym przyjacielem człowieka

Jak na każdym rynku, tak i na rynku diamentowej biżuterii można zaobserwować zmieniające się tendencje. Mimo że złote pierścionki z brylantami wciąż są najchętniej kupowanym rodzajem biżuterii w polskich salonach, to jednak zaczynają kupować je już nie tylko narzeczone, ale także samotne kobiety.

pj-2014-03-21

Coraz większą popularnością cieszą się połączenia diamentów z niekonwencjonalnymi materiałami, takimi jak ceramika, drewno czy nawet plastik. Projektanci coraz częściej wprowadzają do swoich kolekcji diamentową biżuterię dla mężczyzn.

pj-2014-03-22

Moda na niezależność

Diamentowa biżuteria w Polsce kupowana jest najczęściej z okazji ślubu i zaręczyn. Pierścionek z diamentem stał się niemal synonimem pierścionka zaręczynowego. Jednak ostatnio na rynku mody jubilerskiej można zaobserwować zjawisko kupowania pierścionków z brylantem przez niezamężne kobiety. – Powoli zakup biżuterii przestaje być dokonywany tylko z okazji wielkich uroczystości – mówi Borys Kryczaj, właściciel salonu jubilerskiego. – Coraz częściej z oferty sa [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Dostęp dla prenumeratorów

Polskiego Jubilera

Użytkownik:
Hasło:
Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata POLSKIEGO JUBILERA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania dwumiesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.polskijubiler.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.polskijubiler.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Polskiego Jubilera skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl