INHORGENTA MUNICH 2014 VIVA POLONIA!
Od 14 do 17 lutego już po raz 41. odbyły się w Monachium targi biżuterii, zegarków i lifestyle’u Inhorgenta Munich. Miniona edycja wyróżniała się niezwykle silnymi polskimi akcentami, które podkreślały znaczący udział polskich wystawców i odwiedzających oraz ich ważną rolę na międzynarodowym rynku jubilerskim.Targi w liczbach
Podczas ostatnich targów swoją ofertę zaprezentowało 1197 firm na powierzchni 33 447 mkw. Wśród międzynarodowych wystawców były 34 firmy z Polski na łącznej powierzchni 540 mkw. W trakcie czterech dni targi odwiedziło 30 tys. gości branżowych z 80 państw, z czego najliczniej reprezentowane były Niemcy, Austria, Włochy, Szwajcaria, Holandia, Czechy, Wielka Brytania. Szczególnie duży wzrost został odnotowany wśród odwiedzających z Polski, Hiszpanii, Australii, Indii oraz Chin. Oprócz prezentowanej w 7 halach zróżnicowanej oferty biżuterii i zegarków, odwiedzający mieli szansę zapoznać się z najnowszymi trendami obowiązującymi w branży mody i akcesoriów w ramach innowacyjnego projektu zwanego Inspiration Lab. Jest to nowa platforma targów In horgent a stworzona we współpracy ze znanym na arenie międzynarodowej projektantem Mirko Borsche. Zlokalizowana została w hali B3 poświęconej tematyce Trends & Vision. W centrum uwagi Inspiration Lab znajdował się magazyn 3D, w którym zostały [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Prenumerata POLSKIEGO JUBILERA to:
Prenumeratę możesz zamówić:
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Polskiego Jubilera skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
|