Sprzedaż biżuterii przez internet
Powiedzenie głosi, że jeśli nie ma cię w Google'u, to nie istniejesz. W związku z tym nie ma się nad czym zastanawiać, trzeba niezwłocznie zainwestować w stworzenie dobrej strony internetowej i sprzedawać biżuterię w sieciSklep w necie to w dzisiejszych czasach najdynamiczniej rozwijająca się gałąź handlu. Zyski sklepów internetowych powoli zaczynają przewyższać zyski sklepów tradycyjnych. Polacy wzięli przykład z zachodnich konsumentów i coraz więcej produktów kupują przez sieć.
Wielkie centrum handlowe
W internecie można kupić już prawie wszystko, od produktów spożywczych po samochód i mieszkanie. Nie warto więc rezygnować z możliwości podwojenia swojego zysku przez sprzedaż w sieci i oddać pole innym sklepom bądź producentom biżuterii. Zwłaszcza że sprzedaż w internecie nie wiąże się z wysokimi kosztami. Jedyna inwestycja, jaką musimy ponieść, to założenie strony internetowej i opłacenie jej pozycjonowania w GoogleŐach, czyli ukazywania się jako jednej z pierwszych po wpisaniu słowa-klucza w wyszukiwarkę. Jest to wydatek od dwóch do pięciu tysięcy złotych. Dzięki tym pieniądzom można zapewnić sobie dwudziestoczterogodzinny dostęp do klienta, który będzie przeglądał naszą ofertę i robił zakupy.
Okno na świat
Nie możemy tak dobrze umiejscowić naszego sklepu, żeby wszystkim chcącym kupić biżuterię dogodzić. Możemy jednak wyjść naprzeciw ich oczekiwaniom i skonstruować sklep w sieci. Strona internetowa to doskonała platforma komunikacji i miejsce do robienia interesów, [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Prenumerata POLSKIEGO JUBILERA to:
Prenumeratę możesz zamówić:
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Polskiego Jubilera skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
|
Marta Andrzejczak