Polacy częściej sięgają po srebro
Rozmowa z Józefem Czerniejewskim, prezesem firmy jubilerskiej Natalia Gold.Polski Jubiler: Jak z perspektywy jednej z większych firm jubilerskich działających na polskim rynku wyglądał 2013 rok? Co według pana udało się osiągnąć, a nad czym warto jeszcze popracować?
Józef Czerniejewski, prezes firmy Natalia Gold: Tak jak w innych branżach, tak i w jubilerstwie zauważa się stagnację jeśli chodzi o sprzedaż biżuterii. Sytuacja gospodarcza, nie tylko naszego kraju, zapewne jest przyczyną tego spowolnienia popytu na luksusowy towar. Jedną z zaobserwowanych przyczyn, że zmniejszył się zakup obrączek, jest też moim zdaniem rozwaga młodych ludzi. Coraz więcej młodych par nie przywiązuje wagi do zalegalizowania związku formalnie. Co zauważyłem, młodzi ludzie, nawet jeżeli zamieszkują razem bez formalizowania tego związku, kupują obrączki srebrne, a jak wiemy obrączki stanowią symbol w [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Prenumerata POLSKIEGO JUBILERA to:
Prenumeratę możesz zamówić:
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Polskiego Jubilera skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
|