Na zakupy do centrum handlowego
Polacy wybierając się na zakupy do jubilera najchętniej odwiedzają centra handlowe. Najczęściej kupują biżuterię w salonach sieciowych. Swoje kroki kierują do firm Apart, Yes czy W. Kruka. Popularnością wśród Polaków cieszy się także biżuteria marki Pandora.Polscy konsumenci przyzwyczaili się także do zakupów biżuterii za pośrednictwem internetu. Najrzadziej korzystają z usług tradycyjnych salonów jubilerskich zlokalizowanych poza centrami handlowymi, w znacznym oddaleniu od centrów miast.
Kłopoty na rynku
Większość zakupów dokonywanych przez Polaków odbywa się w centrach handlowych. Klientom salonów jubilerskich zależy na dokładnym obejrzeniu i ocenie biżuterii. – W czasach, gdy z ulic miejskich znikają rzemieślnicze punkty usługowe i małe, rodzinne sklepy, właściciele salonów jubilerskich powinni zastanowić się nad przeniesieniem swojego sklepu do galerii handlowej – mówi dr Katarzyna Miśkowska, specjalistka ds. marketingu. – W Polsce obserwujemy, że galerie i kompleksy handlowe stają się centrami miejskiego życia [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Prenumerata POLSKIEGO JUBILERA to:
Prenumeratę możesz zamówić:
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Polskiego Jubilera skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
|
Wiktoria Wilk