Wrześniowy “Choice” w Vicenzie
Magdalena Kwapińskakierownik ds. zakupu W.KRUK
W dniach od 6 do 10 września światowa branża jubilerska ponownie spotkała się w Vicenzie, aby zweryfikować swoje przygotowania do grudniowego szczytu sprzedaży i sprawdzić, czy targi te będą inne od poprzednich, jak obiecywali organizatorzy majowej edycji imprezy zatytułowanej "Nothing as before"
A jak faktycznie było? Na 28 tysiącach metrów kwadratowych wystawiało swoją ofertę 1567 producentów z około 30 krajów. To prawie o 8 procent więcej wystawców niż rok wcześniej we wrześniu, na powierzchni o 13 procent większej.
Czy więcej znaczy lepiej?
Niestety, wydaje się, że nie w tym przypadku. Mimo wszelkich zapewnień organizatorów, szeregu imprez towarzyszących, aranżowanych spotkań i specjalnych pokazów, a także z rozmachem i konsekwencją promowanych nowych barw i sublogo targów Vicenza Fair, to tak naprawdę ciągle te same targi. Ani lepsze, ani gorsze od poprzednich edycji. I chyba nie budzi w nas to szczególnego żalu na branżowych spotka [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Prenumerata POLSKIEGO JUBILERA to:
Prenumeratę możesz zamówić:
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Polskiego Jubilera skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
|
Magdalena Kwapińska