Bankowa oferta na dobry początek

Mimo spowolnienia gospodarczego liczba nowych firm rozpoczynających działalność gospodarczą jest bardzo duża. Nowe firmy to duża grupa potencjalnych klientów banków. Nic zatem dziwnego, że wiele instytucji finansowych przygotowało specjalny zestaw produktów dla firm, które stawiają pierwsze kroki w biznesie.

pj-2013-08-34

Rozpoczęcie działalności gospodarczej wymaga dokładnego zaplanowania oraz przeanalizowania wydatków. Prowadzenie firmy wiąże się bowiem z koniecznością ponoszenia stałych kosztów, takich jak składki do ZUS czy obsługa księgowa. Ponieważ liczy się każdy grosz, istotnym jest, by w początkowej fazie działania firmy koszty były jak najniższe.

Uproszczone formalności

Warto zatem przeglądając hasła reklamowe banków poszukać interesujących ofert przygotowanych dla firm działających na rynku nie dłużej niż rok. Najczęściej są to pakiety dla tzw. start-upów. Wprawdzie banki nadal uważnie przyglądają się początkującym przedsiębiorcom, ale coraz częściej wychodzą naprzeciw oczekiwaniom klientów, wspierając ich niskimi opłatami oraz specjalnie skomponowaną ofertą rachunków na preferencyjnych warunkach. Na specjalne traktowanie mogą liczyć również osoby wykonujące wolny zawód, które założyły firmę. Zazwyczaj taki pakiet dla początkującego przedsiębiorcy obejmuje rachunek bieżący, konta lokacyjne i karty debetowe. Formalności związane z otwarciem takiego rachunku są uproszczone, a liczba dokumentów papierowych ograniczona do niezbędnego minimum.
Dostęp do rachunku jest możliwy za pomocą internetu, telefonu czy usługi SMS. Większość banków proponuje również pomoc doradcy. Oferta dla młodych firm jest przeważnie tańsza od standardowej. Banki pobierają niższe opłaty za prowadzenie rachunku, zlecenia stałe czy przelewy zewnętrzne. Często usługi te objęte są promocjami, w których podstawowe pakiety są bezpłatne. W niektórych bankach są to wysokość opłaty miesięcznej za prowadzenie rachunku może zależeć od zamówienia dodatkowych produktów. Najdroższe pakiety kosztują 40 – 50 złotych miesięcznie. Rachunki prowadzone w ramach pakietu przeważnie są [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Dostęp dla prenumeratorów

Polskiego Jubilera

Użytkownik:
Hasło:
Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata POLSKIEGO JUBILERA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania dwumiesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.polskijubiler.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.polskijubiler.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Polskiego Jubilera skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl

Marta Andrzejczak