Praca nad wizerunkiem
Najważniejszą rzeczą przy prowadzeniu działalności gospodarczej jest dziś zaistnienie w świadomości potencjalnych klientów. Dlatego też należy dołożyć wszelkich starań, aby wypromować salon bądź galerię z autorską biżuterią. Pieniądze zainwestowane w promocję sklepu zwrócą się w dwójnasób.
Aby klienci korzystali z usług naszego sklepu muszą wiedzieć o naszym istnieniu. Nie można założyć, że samo otwarcie punktu spowoduje, że będą go odwiedzały tłumy ludzi chcących kupić biżuterię.
Nazwa firmy
– Najważniejszą rzeczą w promocji naszej firmy będzie wymyślenie dla niej łatwej do zapamiętania i intrygującej nazwy – mówi dr Katarzyna Miśkowska, specjalistka ds. marketingu WSBiA. – Nazwa musi być nie tylko chwytliwa i łatwa do zapamiętania, ale także tajemnicza i prestiżowa – dodaje. Specjaliści zauważają istnienie dwóch szkół nadawania nazw firmie – jedna to nazwanie jej własnym nazwiskiem, druga – poszukiwanie nazw o ukrytym znaczeniu. – Nazwanie firmy swoim nazwiskiem bądź akronimem imion najbliższej rodziny wydaje się rozwiązaniem najbardziej uniwersalnym – mówi Katarzyna Miśkowska. – Można jednak stworzyć nazwę oryginalną, balansującą na granicy gry słownej – dodaje. Należy pamiętać, że nazwa naszej firmy wraz z profesjonalnie zaprojektowanym logo musi znaleźć się na witrynie sklepu, stronie internetowej, wizytówkach, ulotkach, słowem wsz
[...]
Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Prenumerata POLSKIEGO JUBILERA to:
Prenumeratę możesz zamówić:
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Polskiego Jubilera skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
|
Karol Kulej