Praca nad wizerunkiem

Najważniejszą rzeczą przy prowadzeniu działalności gospodarczej jest dziś zaistnienie w świadomości potencjalnych klientów. Dlatego też należy dołożyć wszelkich starań, aby wypromować salon bądź galerię z autorską biżuterią. Pieniądze zainwestowane w promocję sklepu zwrócą się w dwójnasób.

pj-2013-03-19

Aby klienci korzystali z usług naszego sklepu muszą wiedzieć o naszym istnieniu. Nie można założyć, że samo otwarcie punktu spowoduje, że będą go odwiedzały tłumy ludzi chcących kupić biżuterię.

 

Nazwa firmy

– Najważniejszą rzeczą w promocji naszej firmy będzie wymyślenie dla niej łatwej do zapamiętania i intrygującej nazwy – mówi dr Katarzyna Miśkowska, specjalistka ds. marketingu WSBiA. – Nazwa musi być nie tylko chwytliwa i łatwa do zapamiętania, ale także tajemnicza i prestiżowa – dodaje. Specjaliści zauważają istnienie dwóch szkół nadawania nazw firmie – jedna to nazwanie jej własnym nazwiskiem, druga – poszukiwanie nazw o ukrytym znaczeniu. – Nazwanie firmy swoim nazwiskiem bądź akronimem imion najbliższej rodziny wydaje się rozwiązaniem najbardziej uniwersalnym – mówi Katarzyna Miśkowska. – Można jednak stworzyć nazwę oryginalną, balansującą na granicy gry słownej – dodaje. Należy pamiętać, że nazwa naszej firmy wraz z profesjonalnie zaprojektowanym logo musi znaleźć się na witrynie sklepu, stronie internetowej, wizytówkach, ulotkach, słowem wsz

[...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Dostęp dla prenumeratorów

Polskiego Jubilera

Użytkownik:
Hasło:
Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata POLSKIEGO JUBILERA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania dwumiesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.polskijubiler.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.polskijubiler.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Polskiego Jubilera skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl

Karol Kulej