Wielki biznes z mały misiem w logo
Hiszpańska marka biżuteryjna, której symbolem jest pluszowy miś, uwodzi coraz więcej Polek. Jak wygląda od środka biznes, rozwijany przez Rosę Oriol i jej cztery córki?Firma jubilerska Tous została założona w 1920 roku w małym miasteczku Manresa nieopodal Barcelony przez Salvadora Tous Blaviego i Teresę Ponsę Mas. W roku 1961, pieczę nad firmą przejął syn założycieli, Salvador Tous wraz z nowo poślubioną żoną Rosą Oriol.
Wtedy z niewielkiego zakładu w zaczęła się przeradzać w prężnie działające przedsiębiorstwo. Salvador zajął się finansową stroną przedsięwzięcia, zaś 18-letnia Rosa projektowaniem nowych wzorów biżuterii. Dziś Tous jest globalną marką, a jej ambasadorkami są takie gwiazdy jak Kylie Minogue czy Jennifer Lopez. W Polsce tę rolę pełni Małgorzata Socha.
Czytaj więcej na forbes.pl