Polki i jantar
Polska jest atrakcyjnym rynkiem dla biżuterii z bursztynem - tak wynika z badań przeprowadzonych przez Instytut Badań Nad Gospodarką RynkowąWyniki sondażu przedstawiła Anna Golec, konsultantka biorąca udział w rozwijaniu klastra Gdańska Delta Bursztynu. Jak wynika z jej relacji, 69 proc. Polek w wieku powyżej 15 lat chciałoby mieć jakąś rzecz z bursztynem. Klientki oczekują przede wszystkim naszyjników lub wisiorów, pierścionków i bransolet. Ale tylko 8 proc. respondentek zadeklarowało, że w 2007 roku kupiło lub dostało w prezencie biżuterię z bursztynem. Kolejne 8 proc. twierdzi, że bardzo lubi bursztyn, ale nie znajduje odpowiadającego im wzornictwa - deklarują to zwłaszcza kobiety w grupie wiekowej 30-39 lat.
Dotrzeć do singielek
Anna Golec twierdzi, że najbardziej obiecującym segmentem dla bursztynników wydają się klientki w wieku 25-29 lat.
Choć na razie osoby o wysokich dochodach, tj. zarabiające powyżej 2 tys. zł netto i dysponujące dochodem [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Prenumerata POLSKIEGO JUBILERA to:
Prenumeratę możesz zamówić:
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Polskiego Jubilera skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
|
Diana Bartnicka