Moda dla wszystkich
Polski rynek jubilerski niezwykle szybko reaguje na zmiany, dostosowuje się do wymagań klientów. A ponieważ w ostatnim czasie diametralnie zmieniło się podejście Polaków do biżuterii, musiało mieć to swoje odzwierciedlenie w reakcji producentów.Biżuteria powoli przestaje być utożsamiana z luksusowym dobrem a staje się akcesorium modowym. Powstaje w wyniku inspiracji nowymi stylami i tendencjami w modzie. Biżuteria modowa jest nową kategorią na polskim rynku, która zdobywa coraz większe rzesze zwolenniczek.
Moda na każdej ulicy
Biżuterię modową można znaleźć już niemal wszędzie. Jeszcze do niedawna kolekcje dostępne były tylko w dużych miastach, gdzie swoje sklepy miały największe światowe marki. Biżuteria modowa jednak spotkała się z entuzjastycznym przyjęciem, sklepy z nią pojawiały się jak grzyby po deszczu niemal na całym terytorium kraju. Nie można zapominać także, że jest także często kupowana za pośrednictwem internetu. Specjaliści uważają, że jest to obecnie najbardziej dynamicznie rozwijający się rynek biżuterii w Polsce. Wpływ na taki stan rzeczy z całą pewnością ma idea, która przyświeca jej twórcom, biżuteria musi być aktualna i wpisywać się w trendy. – Biżuteria modowa przestała być luksusem zarezerwowanym dla wąskiego grona kobiet z dużych miast interesujących się modą – mówi Anna Dziubek, właścicielka marki Biżuteria Modowa By dziubeka. – Stała się ogólnie dostępna i tym samym chętniej kupowana przez [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Prenumerata POLSKIEGO JUBILERA to:
Prenumeratę możesz zamówić:
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Polskiego Jubilera skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
|
Karol Kulej