Złote krzyżyki i medaliki
W niemal każdym salonie jubilerskim w asortymencie znajdują się złote i srebrne dewocjonalia. Klienci są zainteresowani ich kupnem, co powoduje, że producenci biżuterii sakralnej dość dobrze, pomimo odczuwalnego kryzysu, funkcjonują na polskim rynku jubilerskim.Właściciele salonów jubilerskich podkreślają, że ozdoby w postaci krzyżyków i medalików są jednym z lepiej sprzedających się rodzajów złotej biżuterii. Znacznie gorzej sprzedają się dewocjonalia wykonane ze srebra czy tytanu.
Sezon na dewocjonalia
Wzrost sprzedaży dewocjonaliów odnotowuje się w kwietniu i maju, czyli w sezonie pierwszych komunii świętych. – Dobrym miesiącem na sprzedaż dewocjonaliów jest także grudzień i czerwiec – mówi Bolesław Nowolicki, właściciel salonu jubilerskiego. – Klienci kupują je ze względu na dużą [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Prenumerata POLSKIEGO JUBILERA to:
Prenumeratę możesz zamówić:
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Polskiego Jubilera skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
|
Antoni Mikołowski