Budowanie wizerunku w sieci
Sprzedaż biżuterii przez internet stała się niezbędnym elementem oferty. Projektanci, właściciele salonów jubilerskich coraz chętniej zamieszczają swoje produkty na stronach sieci. A znawcy rynku podkreślają, że klienci częściej kupują kosztowności wykorzystując komputer czy telefon komórkowy.
Internet stał się miejscem nie tylko dokonywania zakupów biżuterii, ale także wymiany poglądów na jej temat oraz najszybszym sposobem na zapoznanie się z najmodniejszymi kolekcjami. Firmom, którym zależy na pozyskaniu nowych klientów, powinno także zależeć na zbudowaniu pozytywnego wizerunku w sieci.
Odpowiednia promocja
Sprzedaż biżuterii w sieci to nie tylko plusy wynikające ze zwiększenia grona klientów, ale także problemy, z którymi każdy decydujący się na taką formę prowadzenia działalności musi się liczyć. Należy bowiem aktywnie budować swoją pozycję na internetowym rynku, a także dbać o swój wizerunek. Nieodpowiednie prowadzenie strony internetowej może przynieść właścicielowi salonu jubilerskiego czy producentowi więcej szkody niż pożytku. Firma decydująca się na sprzedaż przez internet musi ją często aktualizować, zamieszczać nowoczesne zdjęcia biżuterii, dbać o zamieszczanie opisów kos [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Prenumerata POLSKIEGO JUBILERA to:
Prenumeratę możesz zamówić:
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Polskiego Jubilera skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
|
Wiktoria Wilk