INHORGENTA MUNICH – 40 lat mineło…
Jubileuszowa 40. edycja targów INHORGENTA MUNICH już za nami. Tegoroczne targi pod wieloma względami można ocenić jako udane. Jak na dojrzałą i pewną siebie 40-latkę przystało targi zaprezentowały się w tym roku z wyjątkowym rozmachem. W obliczu historii targów nie sposób nie sięgnąć do początków tej ważnej dla europejskiej branży jubilerskiej imprezy. Pierwsza edycja targów INHORGE NTA odbyła się w kwietniu 1974 roku.Zgromadziła ona 210 wystawców z 19 krajów. Jednak już pierwsze targi były projektem zakrojonym na dużą skalę i wróżyły rozwój imprezy w kierunku rynku międzynarodowego, przyciągnęły bowiem 4350 odwiedzających z aż 29 krajów.
Targi w statystyce
Podczas 40. edycji targów INHORGE NTA MUNICH 2013 w lutym 2013 aż 1237 wystawców (+9 proc. w stosunku do roku 2012) zaprezentowało swoje najnowsze kolekcje na powierzchni 34528 mkw. (+3,6 proc. w stosunku do roku 2012), a targi odwiedziło blisko 30 tys. branżowych odwiedzających z 89 krajów. INHORGE NTA MUNICH 2013 kontynuowała zmiany struktury i layoutu rozpoczęte w roku 2012. Motywem przewodnim tych zmian jest wyraźniejsza segmentacja i koncentracja tematycznie powiązanej oferty w poszczególnych halach, a także odświeżenie wizerunku targów i dostosowanie go do zmieniających się na rynku trendów. Po raz pierwszy targi zdecydowały się powiększyć obszar wystawy o jedną dodatkową halę B3, w której zlokalizowana została część marek z dynamicznie rozwijającego s [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Prenumerata POLSKIEGO JUBILERA to:
Prenumeratę możesz zamówić:
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Polskiego Jubilera skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
|