Polskie firmy ruszają w świat
Zakwalifikowanie branży jubilerskiej i bursztynniczej do elitarnej grupy tych dziedzin gospodarki, które powinny stać się wizytówką Polski, stwarza niepowtarzalną okazję dla wszystkich przedstawicieli branży. Polskie wyroby z bursztynu i kruszców szlachetnych, od dawna znane i cenione zagranicą, mają teraz szansę stać się polską specjalnością eksportową.W kwietniu 2012 roku zawarto umowę na realizację programu promocji branży jubilersko-bursztynniczej. Program promocji obejmuje okres od 1 lipca 2012 r. do 30 czerwca 2015 r., a działania promujące organizowane będą na terenie Polski, Niemiec, Włoch, Stanów Zjednoczonych oraz Chin. Podstawowym celem tego programu jest wykreowanie nowych, silnych marek, które będą rozpoznawalne na świecie i pozytywnie kojarzone z Polską jako krajem pochodzenia. Branżowy program promocji składa się z dwóch części. Pierwsza z nich, zwana Komponentem A, obejmuje promocję konkretnych produktów, usług i przedsiębiorców reprezentujących branżę jubilersko-bursztynniczą. Drugą częścią programu są działania promujące branżę jubilersko-bursztynniczą jako całość a efekt tych działań ma być odczuwalny dla wszystkich przedsiębiorców skupionych w branży. Koszty organizacji działań promujących branże są finansowane w całości przez ministra gospodarki. Ta część programu to tzw. Komponent B.
Komponent A
W ramach pierwszej części programu przewidziana jest organizacja trzykrotnego udziału grupy przedsiębiorców reprezentujących branżę w imprezach targowo -wystawienniczych. Liczebność grupy zależy od imprezy. Na targach „Inhorgenta Europe” w Monachium, „Amberif” i „Ambermart” w Gdańsku oraz „Złoto Srebro Czas” w Warszawie programem promocji objętych będzie minimum 10 polskich przedsiębiorców. W imprezach targowych „Vincenza Oro” w Vincenza, „JCK” w Las Vegas, „Gem Show” w Tucson czy Hong Kong Jewellery Show w Hong Kongu może uczestniczyć minimum 5 firm. W przypadku imprez targowo-wystawienniczych organizowanych zagranicą uczestnicy mogą liczyć na najem powierzchni targowej, opracowanie projektu stoisk, ich wykonanie, za [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Prenumerata POLSKIEGO JUBILERA to:
Prenumeratę możesz zamówić:
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Polskiego Jubilera skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
|
Marta Andrzejczak