Biżuteria po europejsku inhorgenta 2008
Muszą tu być nie tylko osoby poważnie zainteresowane eksportem do Niemiec i innych krajów europejskich. W Monachium cenne informacje znajdzie nawet lokalnie działający jubiler, złotnik czy sprzedawca biżuterii 
Zakończone 18 lutego monachijskie targi inhorgenta 2008 dowiodły, że mimo niepewnej koniunktury na rynkach światowych oraz silnego złotego, eksport polskiej biżuterii może być bardzo opłacalny.

Sukces wymaga jednak dużego nakładu pracy i kreatywności. Wśród 26 polskich wystawców w Monachium są przede wszystkim projektanci prezentujący swoje prace w prestiżowej hali C2, oraz grupa firm bursztyniarskich skupiona w hali A2. Małą, ale bardzo interesującą ofertę przedstawili państwo Drabisiakowie z firmy Gold-Rex. Projekty firma, która dotąd wystawiała się przede wszystkim na odbywających się także w Monachium wcześniejszych targach minerałów, łączą rzadką umiejętność obróbki nawet najtrudniejszych minerałów z talentem nadawania im ostatecznej formy w złotniczej oprawie. Sympatycznym polskim akcentem były również dwie znakomite kawiarnie prowadzone przez firmę Art Café.
Polskie wzornictwo ma już stałą, mocną pozycję wśród monachijskich prezentacji. Zwiedzający mogli się zapoznać także z ofertą szerokiej grupy polskich projektantów, reprezentowanych po raz pierwszy przez Deco Echo. Poza stałymi bywalcami prestiżowej projektanckiej hali C2, takich jak Art 7, Marcin Zaremski, a także Stowarzysznie Twórców Form Złotniczych czy Galeria Sztuki w Legnicy. Warto zauważyć, że Marcin Zaremski, wystawiający się w Monachium już po raz dziewiąty, zaczynał od małego punktu na uboczu hali, by w tym roku otrzymać duże stoisko w prestiżowym miejscu głównej alei. Podobnie przedstawiciele legnickiej Galerii kiedyś musieli pracowicie prezentować wizję dolnośląskiego konkursu, by dziś, gdy ich przedsięwzięcie cieszy się ogólnoświatową renomą, udzielać w zasadzie tylko technicznych informacji licznym projektant [...]

Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Prenumerata POLSKIEGO JUBILERA to:
Prenumeratę możesz zamówić:
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Polskiego Jubilera skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
|