Kruk się wznosi
W 2007 grupa W. KRUK otworzyła sześć nowych salonów jubilerskich (oraz siedem pozostałych swoich marek Deni Cler i jedna Cacharel). Na rok 2008 zaplanowano dalszy rozwój sieci detalicznej (m.in. otwarcie dziewięciu salonów KRUK, z czego większość powstanie pod koniec roku. Przewidywane nakłady inwestycyjne to 12 mln zł, z czego 9,7 mln zł przypada na główną markę.Koszt uruchomienia jednego salonu wynosi ok. 900 tys. [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Prenumerata POLSKIEGO JUBILERA to:
Prenumeratę możesz zamówić:
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Polskiego Jubilera skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
|