Przyszłość w nowoczesności
Sprzedaż biżuterii przez siećInternet jest potencjalnie bardzo obiecującym kanałem sprzedaży biżuterii. Sklepy w sieci będą w coraz większym stopniu tworzyć przeciwwagę dla największych firm dystrybucyjnych, które dominują w centrach handlowych Polacy chętnie odwiedzają modne "świątynie" handlu i wydają tam coraz więcej pieniędzy. Nowopowstające centra komercyjne już na kilka lat przed otwarciem zapraszają do współpracy wybrane, znane marki. W ten sposób właściciel galerii handlowej zapewnia sobie frekwencję, a największe sieci sprzedaży utwierdzają swoją pozycję, uzyskując dostęp do najbogatszych klientów. Ale z drugiej strony w szybkim tempie rośnie w Polce handel internetowy.
Wartość sprzedaży on-line w Polsce rośnie w tempie przekraczającym 60 proc. rocznie, choć nadal pozostaje śmiesznie niska w porównaniu z krajami Europy Zachodniej. Oznacza to jednak, że ten kanał ma ogromny potencjał.Zdaniem Marcina Szal [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Prenumerata POLSKIEGO JUBILERA to:
Prenumeratę możesz zamówić:
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Polskiego Jubilera skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
|