Szczęście w każdym wieku…
YES: przeciw kultowi młodości
wykorzystuje się wizerunki ludzi młodych. A przecież szlachetne wyroby
jubilerskie nie tylko są kupowane przez klientów w każdym wieku, ale przede
wszystkim są ponadczasowe. Na ten rozdźwięk zwróciła uwagę firma Yes, jednej z
największych sieci sklepów na polskim rynku jubilerskim. W rozpoczynającej się
właśnie promocji brylantowej kolekcji z białego i żółtego lub całkowicie z
białego złota – Trylovii – wykorzystano portrety osób, które „dwudziestkę” już
dawno mają za sobą.
Panie w średnim wieku, szpakowaci panowie nie co dzień stają
się „twarzami” kampanii promocyjnych, może z wyjątkiem farmaceutyków i
ubezpieczeń. „Kultowi młodości”, który panuje w mediach,
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Prenumerata POLSKIEGO JUBILERA to:
Prenumeratę możesz zamówić:
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Polskiego Jubilera skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
|