Summary
Young power ariseThe number of young jewellery crafters, non-professional ones, is rapidly rising. For the majority of the handicrafts they produce, low quality materials and less sophisticated shapes are the commonplace, so much cheaper are they. Jewellery is distributed among the young societies and over the web. Part of the young craftsmen is starting to have professional trainings in design as well building up sales value. The question sounds: does it have an impact on Poland's jewellery market, if so, is it a threat or an opportunity? p. 14
Secret Gagate - Forgotten
Quite not appropriately named the Black Amber. Even though it came out of the most carbonized, resine saturated coniferous trees - araucaria, it is still easy to differentiate fr [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Prenumerata POLSKIEGO JUBILERA to:
Prenumeratę możesz zamówić:
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Polskiego Jubilera skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
|