Bestsellery sprzedażowe

Rosnąca sprzedaż kolorowych, plastikowych zegarków nie powoduje, że spada zainteresowanie klientów klasycznymi modelami czasomierzy. Właściciele salonów zegarmistrzowskich podkreślają, że klienci najchętniej sięgają po zegarki tradycyjne o widocznym cyferblacie i skórzanych paskach.

 



Najlepiej sprzedają się męskie, klasyczne czasomierze. Klienci przeznaczają na nie od 500 do 1500 złotych.

 

Elegancki zegarek

– Wciąż jedynym powszechnie akceptowanym rodzajem męskiej biżuterii jest elegancki zegarek – zauważa Marian Kwiatkowski, właściciel salonu zegarmistrzowskiego. – Uważa się, że każdy mężczyzna powinien posiadać markowy czasomierz – dodaje. Klienci polskich salonów zegarmistrzowskich zdają się potwierdzać tę teorię. W sklepach najczęściej decydują się na zegarki klasyczne. – Chętnie kupowane są zegarki na czarnych, skórzanych paskach o wyraźnych, dużych kopertach – zauważa Marian Kwiatkowski. – Najchętniej kupowane są czasomierze z kopertą w kolorze srebra – dodaje. Właściciele salonów zegarmistrzowskich podkreślają, że najważniejszą rolę przy wyborze zegarka odgrywa cena. Polacy zazwyczaj przeznaczają na zakup zegarka tysiąc złotych. Najczęściej wybierane są zegarki o okrągłych kopertach. – Klienci decydują się także na [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Dostęp dla prenumeratorów

Polskiego Jubilera

Użytkownik:
Hasło:
Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata POLSKIEGO JUBILERA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania dwumiesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.polskijubiler.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.polskijubiler.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Polskiego Jubilera skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl

Karol Kulej