E-fotografia, czyli sposób na biżuterię w sieci
Stale rosnące zainteresowanie kupnem produktów za pośrednictwem internetu nikogo już nie dziwi. Klienci mimo początkowych obaw związanych z kupnem biżuterii przez internet teraz zaczęli dokonywać ich coraz częściej.
Chęć aktywnego uczestnictwa w sprzedaży biżuterii za pośrednictwem sieci rodzi potrzebę posiadania innowacyjnych narzędzi marketingowych, skutecznych managerów sprzedaży i ciągłego podglądania kolegów zza oceanu, gdzie jak w inkubatorze powstają rewolucyjne koncepcje wspierające e-commerce jak np. ostatni boom na social media.
Biżuteria musi być widoczna
– Sprzedając biżuterię w sieci nie unikniemy kwestii wizualizacji naszej oferty – mówi Mikołaj Bator, Prezes Zarządu MODE SA. – Decyzje zakupowe klientów powstają już nie w oparciu o merytorykę oferty, ale o prezentację, która nie pozostawi złudzeń i potwierdzi atrakcyjność ceny – dodaje. Odpowiednia wizualizacja biżuterii na monitorze komputera pozwala klientowi na
[...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Prenumerata POLSKIEGO JUBILERA to:
Prenumeratę możesz zamówić:
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Polskiego Jubilera skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
|
Wiktoria Wilk