Przegląd portali jubilerskich
Nowy format Tiffany,egoTiffany zapowiada otwieranie nowego typu sklepów jubilerskich na terenie Stanów Zjednoczonych. Placówki bedą mniejsze od obecnych (o powierzchni 2000 m2, a nie jak dotychczas 5000 m2) oraz nie będą oferować biżuterii zaręczynowej. Pierwszy tego rodzaju sklep powstanie w 2008 roku. Michael J. Kowalski, przedstawiciel firmy Tiffany, zapowiedział, że powstanie ich 170. Jednocześnie nadal bedą otwierane placówki firmowe o powierzchni 5000 m2 (5 - 7 rocznie). Aktualnie firma Tiffany posiada w Stanach Zjednoczonych 68 dużych sklepów jubilerskich. Warto zauważyć, że sieć tej firmy zajmuje dopiero siedemnaste miejsce w rankingu sieci detalicznych jubilerskich w Ameryce Północnej.
Złota biżuteria i diamenty
sprzedane za blisko 48 milionów w Nowym Jorku
16 października podczas aukcji w nowojorskim domu ChristieŐs sprzedano biżuterię za łączną sumę prawie 48 milionów dolarów amerykańskich. Wśród hitów znalazły się: diament (5,07 karata) sprzedany za 2 885 700 dolarów oraz prywatna kolekcja klejnotów takich marek, jak Harry Winston i Van Cleef and Arples, sprzedana za
8,9 miliona dolarów.
W [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Prenumerata POLSKIEGO JUBILERA to:
Prenumeratę możesz zamówić:
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Polskiego Jubilera skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
|