Markowa biżuteria szturmuje internet
Perfumy, zegarki i biżuterię można kupić w internecie już od dawna. Jednak to właśnie teraz duzi i uznani producenci luksusowych dóbr decydują się na otwieranie swoich internetowych sklepów. To reakcja na potrzeby klientów, którzy chcą mieć możliwość kupowania markowej biżuterii onlineRosnąca fala coraz większego znaczenia sklepów internetowych w wymianie handlowej nie ominęła tradycyjnych wytwórców dóbr luksusowych. Klienci przyzwyczajeni do wyszukiwania i kupowania za pośrednictwem internetu sprzętu AGD, muzyki czy filmów zapragnęli nabywać w ten sam sposób markową biżuterię.
Ich głos musiał zabrzmieć stanowczo, skoro we wrześniu tego roku francuski Jewelers Boucheron www.boucheron.com zapowiedział uruchomienie sklepu internetowego, a w jej ślady poszła włoska Bulgari www.bulgari.com. Bulgari zobowiązała się uruchomić sklep online do końca tego roku (będzie dostępny jedynie dla klientów w Stanach Zjednoczonych), natomiast Boucheron zdecydował się na okres próbny, w trakcie którego udostępnił sklep jedynie wybranym klientom. Firma postanowiła też nałożyć og [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Prenumerata POLSKIEGO JUBILERA to:
Prenumeratę możesz zamówić:
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Polskiego Jubilera skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
|
Rafał P. Godlewski