Kryształy w warszawskiej Domotece
Marka Lalique to niezaprzeczalny symbol piękna i elitarnego luksusu. Imperium kryształów, biżuterii i zmysłowych perfum zamkniętych w niepowtarzalnych flakonach. Firma powstała w XIX wieku dzięki talentowi francuskiego architekta i projektanta René Lalique'a, który w ciągu kilku dekad zrewolucjonizował podejście do sztuki dekoracyjnej, zdobywając uznanie zamożnej klienteli
Ilustracja kunsztu marki
Wystawa "LALIQUE know-how" jest ilustracją kunsztu tej znanej francuskiej marki. Dzięki niej mieliśmy okazję poznać technikę produkcji kryształu oraz niezwykle trudne i czasochłonne procesy obróbki materiału ukochanego przez Rene LaliqueŐa. Na wystawie pokazane zostały projekty samego René Lalique'a, jak choćby słynny secesyjny wazon Versaille (1939), kryształowy wróbel (1929), malowana emalią [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Prenumerata POLSKIEGO JUBILERA to:
Prenumeratę możesz zamówić:
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Polskiego Jubilera skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
|
Liliya Grodzieńska