Targi Biżuterii i Zegarków Złoto Srebro Czas ‘2008
Targi Biżuterii i Zegarków Złoto Srebro Czas odbędą się już po
raz dziewiąty w dniach 3-5 października w Warszawskim Centrum Expo XXI.
Organizatorem imprezy są Międzynarodowe Centrum Targowe i Pracownia Sztuk
Plastycznych.
Informacje ogólne
Honorowym patronatem objęli ją Minister Gospodarki, a także Prezydent
m.st. Warszawy Hanna Gronkiewicz-Waltz oraz Prezydent Miasta Gdańska Paweł
Adamowicz.
Patronatu targom udzieliły także liczne organizacje ogólnopolskie
i branżowe:
- Związek Rzemiosła Polskiego
- Krajowa Izba Gospodarcza
- Krajowa Izba Gospodarcza Bursztynu
- Międzynarodowe Stowarzyszenie Bursztynników.
Partnerami targów są:
- Ogólnopolska Komisja Złotniczo-Jubilerska Związku
Rzemiosła Polskiego
Polskie Towarzystwo Galwanotechniczne
- Stowarzyszenie Twórców Form Złotniczych
- Stowarzyszenie Wystawców Branży Jubilerskiej.
Patronatem prasowym objęły imprezę media:
- magazyn branżowy „Polski Jubiler”
- magazyn branżowy „Zegarki & Biżuteria”
- Bursztynowy Portal amber.com.pl
- miesięcznik „Twój Styl”.
Targi Złoto Srebro Czas w ciągu 9 lat istnienia umocniły
swoją pozycję wiodącej imprezy jesiennej adresowanej do branży jubilerskiej i
zegarmistrzowskiej. Udało się to m.in. dzięki szeroko zakrojonej kampanii
reklamowej prowadzonej nie tylko w polskich mediach (branżowych: „Polski
Jubiler”, „Zegarki & Biżuteria”, Bursztynowy Portal amber.com.pl, jak i
niebranżowych: „Gazeta Wyborcza” oraz miesięcznik „Twój Styl”), ale i
zagranicznych („Goldschmiede Zeitung”- Niemcy, „Juweliernoje Obozrienie”
-Rosja, „Juwelirnyj Biznes”-Ukraina). Organizator brał również udział w
imprezach branżowych w kraju (Amberif, Ambermart/Gdańsk) i zagranicą
(inhorgenta europe w Monachium/Niemcy, Amber Trip w Wilnie/Litwa, Juwelir Expo
w Kijowie/Ukraina). Wszędzie tam sama impreza oraz polska branża jubilerska są
promowane przede wszystkim za pośrednictwem magazynu targowego „Złoto Srebro
Czas”, którego szóste już wydanie zostało przygotowane w języku polskim i
angielskim.
Promocja targów (oraz oferty wystawców) odbywa się także w
ramach współpracy z miesięcznikiem „Twój Styl”, na łamach którego już od 4 lat
jest organizowana zbiórka wyrobów jubilerskich na akcję „Różowa Wstążka”.
Ofiarowana na ten cel biżuteria jest prezentowana w październikowym wydaniu,
gdzie zamieszczana jest także reklama targów wraz z kuponem dla czytelniczek
uprawniającym do bezpłatnego wstępu na imprezę.
Targi stwarzają możliwość nawiązania kontaktów handlowych,
zapoznania się z najnowszy
Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Prenumerata POLSKIEGO JUBILERA to:
Prenumeratę możesz zamówić:
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Polskiego Jubilera skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
|