Warszawa nie tylko bursztynowa. Targi Złoto Srebro Czas 2007
8. edycja warszawskich Targów Biżuterii i Zegarków Złoto Srebro Czas po raz kolejny okazała się największym jesiennym spotkaniem branży jubilerskiej i zegarkowej w Polsce i jedną z najważniejszych imprez w całym rokuW imprezie udział wzięło 225 wystawców, w tym 10 zagranicznych. Impreza cieszyła się dużym zainteresowaniem, zarówno ze strony przedstawicieli branży z Polski i zagranicy, jak również publiczności (ostatniego dnia targi były dla niej otwarte) - odwiedziło ją 5 000 kupców i detalistów.
Honorowym patronatem objęli targi prezydent m.st. Warszawy, Hanna Gronkiewicz-Waltz oraz prezydent miasta Gdańska, Paweł Adamowicz. Zgodnie z naszymi zapowiedziami z numeru 10., prezydent Adamowicz po oficjalnym otwarciu targów uroczyście wręczył Lidii Popiel nominację na pierwszego Ambasadora Bursztynu.
Jak co roku podczas targów oraz towarzyszącego im Wieczoru Wystawców organizowanego w Hotelu Jan III Sobieski, ogłoszone zostały wyniki kilku ważnych branżowych konkursów.
Jak już informowaliśmy, Ogólnopolska Komisja Złotniczo-Jubilerska Związku Rzemiosła Polskiego przyznała Medal św. Eligiusza i tytuł Złotnika Roku Karolowi Kowalskiemu z Gdyni. Targom towarzyszyły także liczne wystawy - można było oglądać prace z 16. Międzynarodowego Konkursu Sztuki Złotniczej zatytułowanego "Piękno absolutne", prace absolwentów z katedry biżuterii łódzkiej ASP, jak również Zespołu Szkół Plastycznych w Częstochowie i Państwowego Ogniska Artystycznego w Warszawie.
Ponadto targom towarzyszyły: obrady Forum Jubilerstwa Polskiego pt. "Rzeczoznawstwo Jubilerstwa Polskiego" oraz VI Międzynarodowa Konferencja Polskiego Towarzystwa Galwanotechnicznego pt. "Galwanotechnika metali lekkich". Jak co roku eksperci Stowarzyszenia Rzeczoznawców Jubilerskich prowadzili bezpłatną wycenę biżuterii.
pk
W tym roku statuetkę przyznawaną w imieniu Ministra Gospodarki, główną nagrodę w konkursie na Najlepszy Wyrób na Targach Złoto Srebro Czas, otrzymała Firma Jubilerska Kłosok z Rybnika - za dynamiczny rozwój firmy i promowanie [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Prenumerata POLSKIEGO JUBILERA to:
Prenumeratę możesz zamówić:
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Polskiego Jubilera skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
|