Prasowa ofensywa TRYLOVII
Wrzesień 2007 upłynął pod hasłem "Dzisiaj.Jutro. Zawsze. Brylanty YES", towarzyszącym
kampanii wizerunkowej
Sklepów Jubilerskich YES.
To była już druga, zakrojona na tak szeroką skalę kampania promująca tę markę. Pierwsza miała miejsce w ubiegłym roku i promowała Sklepy Jubilerskie YES
jako sponsora konkursu
Miss Polonia 2006.
Jako motyw przewodni tegorocznej kampanii wybrano TRYLOVI˘ - markę kompletów biżuterii z brylantami, oferowaną przez Sklepy Jubilerskie YES (mieliśmy okazję prezentować ją w poprzednim numerz [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Prenumerata POLSKIEGO JUBILERA to:
Prenumeratę możesz zamówić:
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Polskiego Jubilera skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
|