Bursztynowa delta – pomorski klaster bursztynników
Jak budować markę i pozycję firmy? Czy koordynator miastaGdańska ds. bursztynu jest pomostem łączącym branżę
z prezydentem i dlaczego bursztynnicy powinni współtworzyć
klaster? Na te pytania szukali odpowiedzi uczestnicy warsztatów KLASTRA POMORSKIEGO, który nazwali Bursztynową Deltą.
Warsztaty strategiczne dla klastra bursztynników odbyły się już po raz trzeci. 24 kwietnia
do sali seminaryjnej Międzynarodowych Targów Gdańskich na spotkanie zorganizowane przez Instytut Badań nad Gospodarką Rynkową w Gdańsku przybyło 21 osób związanych z branżą, w tym przedstawiciele Marszałka Województwa Pomorskiego, Prezydenta Miasta Gdańska, Rady Miasta i Państwowej Inspekcji Pracy. Dyskusje miały na celu pracę nad przygotowaniem strategii rozwoju klastra bursztynników, uwzględniając współpracę wielu instytucji branżowych, firm bursztynniczych, jednostek administracyjnych i innych form działalności zainteresowanych współpracą w tym zakresie.
Jak budować
markę?
Wykład eksperta d.s. marketingu i budowy marki, Beaty
Butwickiej, pt. \"Budowa i promocja marki - co zrobić, aby osiągnąć sukces\" rozpoczął sem [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Prenumerata POLSKIEGO JUBILERA to:
Prenumeratę możesz zamówić:
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Polskiego Jubilera skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
|
Honorata Szczypek