W. Kruk liczy zyski i szykuje się do nowatorskiej kampanii
Znaczący wzrost przychodów oraz wysokości marży przyniosły zdecydowanie lepsze wyniki finansowe firmy w okresie od kwietnia do czerwca br. w porównaniu z odpowiednim okresem roku poprzedniego - tak wynika z raportu Grupy Kapitałowej W. Kruk za II kwartał 2007 rokuW salonach W. Kruk w omawianym okresie odnotowano wzrost sprzedaży we wszystkich trzech segmentach oferowanych wyrobów - biżuterii złotej (głównie biżuteria brylantowa i pierścionek Jedyny¨), wyrobów ze srebra i w zegarkach. W tym ostatnim segmencie zdecydowanie [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Prenumerata POLSKIEGO JUBILERA to:
Prenumeratę możesz zamówić:
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Polskiego Jubilera skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
|