Liczy się dobry pomysł!
O tym, jak prowadzić galerię w centrum handlowym z Moniką Gajewską-Poppe z Galerii Lewanowiczrozmawia Honorata Szczypek.
Lokalizacja to jeden z głównych elementów, jakie należy brać pod uwagę myśląc o otworzeniu galerii w centrum handlowym. Trzeba też mieć pomysł na jej wystrój i ofertę oraz dobrych współpracowników, którzy pomogą w jego realizacji. Atrakcyjna, różnorodna ekspozycja wyrobów i atmosfera sprawią, że klienci będą wychodzili zadowoleni, a potem wracali.
Czy centrum handlowe to dobre miejsce na galerię?
Oczywiście, że tak. To galerie w centrach handlowych mają oferować coś ekstra zabieganym kobietom, którym brak czasu na szukanie biżuterii. Przy okazji codziennych zakupów zaglądają po drobiazg dla [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Prenumerata POLSKIEGO JUBILERA to:
Prenumeratę możesz zamówić:
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Polskiego Jubilera skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
|