Jak zrobić wrażenie na kliencie
Manifest Międzynarodowej Organizacji Experiential Marketing - IXMA obwieszcza powstanie nowej generacji konsumentów, którzy nie ufają wiadomościom i reklamie, a przed dokonaniem zakupu sprawdzają źródła informacji i potrzebują rekomendacji znajomych. Jak sprawić, żeby tacy klienci zaczęli utożsamiać się z marką, którą wybiorą?Zdaniem specjalistów IXMA należy wywołać w nich "unikalne doznanie".
"Experiential marketing" - znany również jako marketing doświadczeń czy marketing doznań, to sposób myślenia, w którym akcentuje się tworzenie świeżych więzi między firmą a klientem, głównie przez osobiste zaangażowanie tego drugiego.
Im więcej - tym lepiej
Obecnie większość rozwiązań reklamowych stosowanych w mass mediach polega na stopniowaniu skali k [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Prenumerata POLSKIEGO JUBILERA to:
Prenumeratę możesz zamówić:
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Polskiego Jubilera skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
|