Brylanty trafiają pod strzechy
Kolia z rubinami birmańskimi za ponad 80 tys. zł, markowe zegarki droższe od samochodów, pierścionki z brylantami - coraz chętniej kupujemy luksusową biżuterię, czego dowodzą najlepsze w historii wyniki finansowe trzech poznańskich potentatów na rynku jubilerskim. Faktem jest, że zarówno kobiety, jak i mężczyźni, z roku na rok coraz więcej wydają na luksusową biżuterię, tę z najwyższej półki. - Jeszcze kilka lat temu kupno zegarka za ponad sto tysięcy złotych było u nas wydarzeniem. Teraz zdarza się to dużo częściej, choć oczywiście nie codziennie. Zwłaszcza dla mężczyzn bardzo ważne jest, by mieć markowe zegarki, których średnia cena to 20 tys. zł. W myśl zasady: \"pokaż mi swój zegarek, a powiem ci, kim jesteś\" - przyznaje Helena Palej z firmy Apart, potentata na rynku jubilerskim.